TORSDAG 9/

Jag är en sån person som måste få sova ordentligt för annars fungerar inte jag alls. Alla säger att det kommer förändras nu när man får barn och ja, det hoppas jag. Redan nu stör mini min nattsömn något otroligt! Att känna henne röra på sig och sen lyssna på snackpåsen som ligger ett par meter ifrån mig gör inte att min nattsömn är den bästa just nu kanske.. :-) William är helt sinnessjuk på att prata i sömnen. Han pratar verkligen! En gång i natt trodde jag att han var jätteledsen men då drömde han bara. "GÅ INTE IN DÄR! NEEEEEEEEEEEEEEJ!!!" hörde jag bara och sen snarkade han vidare efter en kort stund. Efter det hörde jag "Det trycker inte jag pappa. Jag bestämmer!". Haha happ. Marcus och jag krockar på morgnarna. Jag är helt förstörd och vill helst gå under jorden vissa morgnar (som i morse) medans han vill komma och kramas och pussas. Då har jag mest lust att ge honom en smäll hahah. Det är roligt att vara gravid! Inte ens jag vet vilket humör jag är på ;-)

Idag är det fredag för mig. Såå skönt! Jag ska till barnmorskan tidigt i morgon så det blir väl ingen lång sovmorgon direkt, men å andra sidan så kan jag åka hem och vila och ta dagen som den kommer sen. Känns skönt att ha börjar varvat ner lite redan nu!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0