TISDAG 21/1

Det är ett hormonellt kaos i min kropp just nu. Jag har nog aldrig gråtit såhär mycket i hela mitt liv, haha! Igår gick jag ut och gick med hundarna själv och tänkte att jag skulle ha lite tempo. Det är deras bästa årstid nu och dom är som piggast, och vill leka mycket, och därför var det väl inte skitsmart tänkt av mig. Lea drar som en galning i snön. När vi nästan var hemma igår så skulle jag dra med henne från något hon luktade på och precis då löpte hon åt andra hållet och det bara smällde till i magen. Jag sträckte antagligen en muskel eller att det blev något med muskelfästet men fan vad ont det gjorde. Så fick jag sammandragningar på det. Mest blev jag nog rädd för att hon skulle ha omkull mig så jag började så klart gråta. Jag kravlade mig ner till sängen när vi kom hem för att vila bort det och hjärtat hör mig gråta, och tror säkert att jag ramlat ner för trappen eller något. Haha jag är inte känslig för smärta men blev nog mest rädd tror jag. Nu har jag fått Leaförbud resten av graviditeten.. vi får se hur det håller i sig.. :-)

Var hos barnmorskan idag på morgonen. Tillväxtkurvan börjar dala lite men ser fortfarande bra ut, huvudet ligger ner men är inte fixerat än och allt annat ser bra ut! Fick känna var huvudet låg idag igen och det känns så himla konstigt. Kan inte riktigt släppa känslan av att mitt barn ligger där? I eftermiddag ska vi träffa föräldragruppen igen. Kan bli intressant..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0