TISDAG 14/1

Jag är så trött på mina nätter nu! Jag somnar sent även om jag lägger mig tidigt, vaknar alltid och är vaken några timmar innan jag somnar om igen. Nu i natt tog jag disken och plockade lite när jag ändå inte kunde somna om. Det är bara när Marcus inte är hemma också. Tror det är mitt undermedvetna som inte riktigt nöjer sig med att han inte ligger bredvid mig, om något skulle hända. Jag har inte haft problem att sova själv innan. Det släpper nog snart! Som tur är så har halva veckan redan gått för mig när jag går hem idag.. skönt :-)

Vi kollade på spjälsäng kontra vagga igår. Tror att vi mer eller mindre har bestämt oss för en vagga de första månaderna. Är smidigare för oss att flytta på. Hittade en skitsöt (troll nicole) som jag tror vi köper i så fall. Vi får se.. Jag längtar SÅ tills på fredag och vi kan gå lös bland babygrejerna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0