MÅNDAG 27/1

 
Det har varit en tuuung helg! Vi har knappt sovit något alls och jag har mått så himla illa hela helgen. Kräktes både lördag och söndag. Hon trycker verkligen på nu! I natt låg jag med vääärldens molvärk och sen släppte det. Antar att det är förvärkar.. :-)

Jag har pysslat lite i helgen. Sydde bl a två babynest. Det första blev jag inte alls nöjd med och sen fick jag en idé att skriva i själva liggdelen och sy fast vadden så den sitter, och den blev mycket finare än den första. Jag blev nöjd och pappan blev nöjd och det är de viktigaste!

I veckan ska Marcus börja riva köket och jag ska.. ja? Jag vet inte. Hjälpa till så mycket jag bara kan. Städa lite. Jag ligger mest nu när jag kommer hem från jobbet eftersom jag sover katastrofdåligt på nätterna. Det är 3 arbetsveckor kvar och jag vet ärligt talat inte hur jag ska orka om det fortsätter såhär med sömnen.. fyfan.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0