LÖRDAG 4 JANUARI

De här senaste dagarna har vi varit väldigt slöa. Vi har behövt det! I torsdags åkte vi till tippen och kastade fönster och lite annat så nu är det helt rent. Jag har rensat bland Williams kläder och det gjorde så en låda blev ledig åt lillan. Har märkt alla nya och större kläder med namnlapparna vi köpte så nu är det ordnat med. Är det bra väder i morgon så tänkte jag försöka hinna kratta lite innan minusgraderna kommer!

Har träffat mina tjejer några gånger under julen nu och gud vad jag trivs. Jag mår så himla bra med dom och skrattar alltid mycket. I dag var vi på relaxen och myste till det och jag får så mycket energi från dom jämt! Åkte lite ruschkanor och forsen ett par ggr men sen började det spänna lite i magen så då tog jag det lugnare. Älskar människorna i min omgivning. Ni får mig att må så himla bra! Finns vissa jag önskar att jag hade hunnit träffa mer och det gör mig ledsen att renoveringen och allt annat tar så mycket tid :-(

Börjar bli stressad över att vi inte handlat så mycket till lillan än. Vagnen beräknas komma i slutet av januari så den är på gång i alla fall. Vi tänker nog åka till Ullared i samma veva så efter det kommer jag vara lugnare. Längtar tills jag får gå lös bland alla bebisgrejer! I år blir jag mamma. Det är en så fantastisk men sjuk känsla!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0