ONSDAG 5/2

Åhh fröken Rydberg mår inte alls bra.. jag sitter på jobbet nu för första gången på en vecka och som det känns nu så vet jag inte riktigt hur jag ska ta mig igenom dagen. Det får helt enkelt gå. Ska börja plocka undan på min plats idag så får vi se om jag får ta ut semesterdagar nu onsdag och torsdag och så får vi se hur nästa vecka blir. Ev blir jag hemma hela den veckan innan min mammaledighet börjar. Åtminstone om jag mår som jag gör nu! Hoppas verkligen att det kommer kännas bättre när jag får ordning på vila och sömn..

Igår var jag hos barnmorskan på morgonen. Fick ta blodprov för första gången sen inskrivningen och fy tusan jag gillar det inte, haha. Jag är snäll och medgörlig men nä det är absolut ingen favorit. Vi följer vår egen kurva (det ser alltså bra ut) och hon har redan fixerat sig. Det känns på andningen! Trycker inte alls på, på samma sätt som innan. Jag har gått upp 10,5 kg hittills och det märks i benen att jag börjat samla på mig vätska.. vikten har stuckit iväg ordentligt de senaste veckorna jämfört med innan! Magen har sjunkit ner lite och jag är konstant kissnödig. Låter kul att vara höggravid va? ;-) Jag både älskar det och hatar det. När jag känner hennes lilla fot i sidan på magen på kvällarna så är allt värt det.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0