TORSDAG 5 DECEMBER

Jag har sovit som en klubbad säl i natt. Somnade i Marcus knä i soffan vid 9 och sov fram till strax innan 7 imorse och jag känner mig ändå som en zombie? Jag tror minsann att tröttheten har kommit tillbaka.. :-) Pratade med barnmorskan om mitt illamående igår och hon var säker på att jag hade magkatarr. Jag har inte ens misstänkt det eftersom jag haft så himla ont i magen de två ggr jag har haft det innan, men ja, vi får se. Ska äta receptfria mediciner som om det är magkatarr och utesluta mat som inte är bra så får vi hoppas att det blir bättre!

Idag ska jag ev gå på bio med min syster, annars ska jag hem och styra upp vårat kaosartade hem innan helgen. Bra att passa på att göra det när min nallebjörn inte är hemma. Är så lätt att fastna i soffan och gosa annars :-) I morgon är det ÄNTLIGEN dags för julbord!!! Åh vad jag ser fram emot det!
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0