TORSDAG 12 DECEMBER

Igår var en lugn dag. Jag pysslade lite med mina naglar medans killarna mös framför tvn. Sen åt vi och sen var det fotboll på tv. Jag somnade i Marcus knä i soffan som vanligt. Stackarn får ingen kvalitétstid med mig alls längre för jag somnar bara så fort vi är ensamma haha. William har börjat med bus och tog ner en pepparkaka från granen och på något vis så fick Sunday tag i den. Han var väldigt noga med att inte ta just pepparkakan som han gjorde.. haha så klart. Han erkände i alla fall :-) Det roliga var att han frågade mig om jag trodde Sunday tyckte om pepparkakor när vi var ensamma och jag reagerade inte alls på det. Happ!

En bräda på trappen ute sitter tydligen löst så jag ramlade ner för den i morse och grät så klart som ett litet barn hela vägen in till jobbet. Det var mest synd om mig i hela världen där och då haha. Jag och hormoner alltså. Vägde mig för övrigt i morse och har hållt mig ganska stabilt sen ett par veckor tillbaka. Ligger på en viktuppgång på 5,5 kg som i morse men det pendlar mellan det och 6 kg. Tror jag ligger ganska normalt. Tror att jag kommer öka massor nu de sista månaderna eftersom jag inte rör mig lika mycket och då tror jag att jag kommer samla på mig vätska! Den som lever får se. Jag försöker att inte tänka på det så mycket.
 

Jag döör av skratt så fort jag tittar på den här bilden. Hahaha älskade hund!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0