TISDAG 17 DECEMBER

Det börjar reda ut sig nu tack gode gud. Det här är min sista arbetsvecka med 5 arbetsdagar på länge och det känns faktiskt riktigt skönt. Jag kommer förlora lite pengar på det men mitt mående får gå före. Efter nyår kommer jag bara ha 4 dagars-veckor och vara ledig på fredagar, sen går jag hem 13 februari på mammaledighet. Dessutom får jag fasta tider efter nyår och det ska också bli skönt. Har börjat få så svårt att sova så det känns mycket lättare att veta att man bara behöver vakna till ett alarm 4 dagar i veckan i stället för 5.. :-)

Idag kommer jag stressa ihjäl mig. Somnade vid 3 i natt för lillan bökar runt som rena noshörningen där inne och gick upp vid 6. Hann ändå inte klart!! Vi ska vara hos barnmorskan hela eftermiddagen idag och måste på något vänster hinna åka hem, äta, göra mig i ordning, hämta hundar och Marcus och sen tillbaka in till stan och lämna hundarna och sen till barnmorskan.. på dryga timmen. Jo men jag är hoppfull!

Jag gjorde något sjukt i natt, hahha. Fast det fungerade faktiskt så jag får väl fortsätta. Jag blev desperat när jag var dödens trött nu i natt så jag la mig tillrätta och började sjunga. Japp. Jag låg där och sjöng för mig själv i min ensamhet men ungen blev äntligen stilla och jag kunde somna. Jag gillar att jag får sjunga godnattsånger redan innan hon är ute haha!
Mamma
2013-12-18 @ 05:55:28

Det var lika med dej ;D du skulle också ha visor när du skulle vila.. favvo var "sov du Lilleman (lilla tös.. ), leka får du sedan.. alla barn i dett land sover alla redan.. somna sött i vaggan din , jag ska inte störa! Räven sover också nu med svansen under örat.." ;D och så fick man nynna tystare och tystare <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0