MÅNDAG 16 DECEMBER

Det finns nog inget som klättrar på mina nerver som morgonrusningen en måndagsmorgon. Fy vad arg jag var i bilen i morse! Det ska inte ta 50 minuter från Garphyttan till Örebro..

Helgen har varit.. ganska tråkig. Vi knäppte med fingrarna och så var den slut. Vi har börjat lägga budget för renovering av köket (det blir så jävla dyrt!), anmält föräldrapeng från 24 februari och 6 månader framåt och fixat med lite annat hemma. William och jag var och handlade i lördags och bakade kakor medans pappan kollade på fotbollsmatch. Han älskar verkligen att vara med och baka och laga mat lilleman! Duktig är han med. Energin har börjat krypa tillbaka så antibiotikakuren gjorde nog vad den skulle :-)

Den här veckan är fullspäckad. I dag ska vi börja fixa med hål i taket hemma antar jag, i morgon har vi hela em på mvc hos barnmorskan och med föräldragrupp, julgala på jobbet osv. Mycket på en gång!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0