FREDAG 27 DECEMBER

Nu har jag blivit tant på riktigt. Jag har bara stödstrumpor när jag flyger annars, men nu har jag investerat i ett par riktigt bra som jag har på mig i detta nu. Jag har fått myrkryp i benen de senaste nätterna och blev desperat och tydligen ska stödstrumpor hjälpa. Magnesiumbrus är också inhandlat. Förutom myrkryp så har tröttheten börjat smyga sig på igen och min näsa har ballat ur fullständigt. Jag skulle kunna stå och sniffa på en bensindunk eller bosätta mig i ett garage bara för jag älskar doften av bensin och garage just nu. Det kan vara den bästa doften jag vet. Det låter friskt? Jag är hur känslig som helst för dofter just nu. Att jag sovit sämre pga myrkryp och Peanuts gymnastikrörelser i magen nattetid gör bara att jag blir så himla lättirriterad och Marcus gör bara fel. Ja alltså, han gör ju inte fel men preggosandra tycker det. Nyser han så nyser han åt fel håll, säger han något så säger han det på fel sätt och pillar han mig i håret så gör han fel. Hahaha åh vad jag skäms! Ja men ni hör ju. Ber till gudarna att det här försvinner nu för har inte jag avlidit av sömnbrist så lär min älskade sambo anlitat någon för att göra sig av med mig, innan vår tjej är ute. Om jag är less på mig själv så kan jag inte ens sätta mig in i hur less han är.

Julen var mysig! Fokus just nu ligger dock på huset och på bebisen så vi hade väl ingen riktig julkänsla. Nyår är ännu mindre viktig. Nu är det en milstolpe att ett fönster och en dörr är bytt i vardagsrummet! I morgon byts förhoppningsvis de sista (förutom de små) och då är det bara för oss att börja med köket. Det börjar hända grejer :-)

Nu jobbar jag bara 8-16:30 och har 4 dagars veckor. Såå himla skönt verkligen! Särskilt som jag sover så mycket sämre redan nu. Sitter på jobbet just nu och ska jobba på måndag men sen är jag ledig tills den 7 januari. Kan behövas!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0